tirsdag 24. januar 2012

Brudd-oppdatering

Nå har det gått en liten stund siden sist igjen... En liten oppdatering på brudd-fronten: ble omsider operert for andre gang (etter tre døgn på gangen med faste, uten mulighet til å gå på do, uten mat og drikke...) Resultatet er 12 (!) skruer i ankelen, en plate, to pinner og litt ståltråd. Så det var et ganske alvorlig og komplisert brudd. Kom hjem 6/1 og helgen etter var jeg på Hønetreff. Der var det mange hjelpsomme hender, og jeg koste meg masse, selv om jeg ikke fikk laget noe særlig kort og hadde en del vondt. Men det var uansett bedre enn å ligge på sofaen hjemme! Fikk laget 5 eller 6 kort i løpet av hele helgen. Men hadde en lang pause på lørdagen, da jeg var hjemme med familien. Men koselig å skravle og scrappe litt med mange andre damer (høner, som vi pleier å si - det er jo tross alt Hønetreff) Uka etter fikk jeg rigget til utstyret mitt på spisestuebordet. Siden jeg ikke klarer å sitte med benet ned noe særlig (må ha bemet opp på en stol), var det helt herlig å kunne sitte store deler av dagen og lage kort! :-) Helgen har gått med til å lage bordkort og menyer til venninna mi som skal gifte seg snart. Da er det bare takkekortene igjen der.
Fikk begynt på de og, men får gjøre de ferdig om et par-tre uker. Nå gjelder det bare å få lagt ut bilder av alle kortene jeg har laget i det siste. Det kommer noen julekort også, fikk ikke lagt ut så mange før jul... Har redigert de på dataen, nå er det bare å få lagt de ut via nettbrettet og sofaen... :-) Ha en fortsatt fin dag! :-) Klem

2 kommentarer:

  1. Har så vondt av deg og det så jo en smule upraktisk ut på Hønetreffet, men du er søren meg tøff som var med uansett!

    Hyggelig å se deg igjen og fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kristin! Koste meg i hvert fall! Og så hyggelig at du tok turen innom :-)

    Skjønner ikke helt hvorfor avsnittene forsvinner når jeg legger ut. Men det har vel noe med nettbrettet å gjøre..... Litt irriterende uansett..

    SvarSlett