tirsdag 31. januar 2012

Valentinekort


Her kommer et valentinekort til min kjære. Første gang jeg prøver et sånt never-ending-card og det var mye enklere enn det jeg trodde, bare 4 stk 3x6"-biter og lim i fire hjørner. Litt fikkel med alle de små papirbitene på de ulike panelene, men det var veldig moro :-)

Ble ikke helt enig meg med selv hva som skulle være forsiden, så det ble denne. Hadde vært bedre om det hadde vært en side med to hele paneler, men det kommer på neste kort. Blir nok flere slike, artige å lage og artige å se på.

 Forsiden har fått et stempelhjerte fra stempelglede. Swirlene er også fra samme stempelplate. Liker disse veldig godt! Har brukt fargene worn lipstick og walnut stain (begge farger på hjertet og alle kanter). Ville ha en litt dypere farge enn bare den rødrosa. Det er jo tross alt til mannen min... :-)

Ble litt utydelig bilde.... Var litt vanskelig å treffe akkuratt oppå hverandre med begge fargene, men syntes det ga en fin effekt. Alle hvite flater er også svertet med begge fargene.

Her er kortet brettet opp en gang fra fremsiden. De små hjertene er en ekstragave fra Kreativ Hobby. Det samme men ministempelet oppe på det øvre høyre panelet. Swirlene er de samme som syntes på fremsiden av kortet.

 Brettet ut en gang til og her kommer denne siden. Alle stemplene er fra Kreativ Hobby, bortsett fra swirlene (Stempelglede). Svakt i begge farger her også.

 Brettet opp en gang og dette er siste siden. Skrivefelt, svertet og stemplet med to farger. 





Hyggelig om du legger igjen en kommentar :-) Ha en forttsatt fin dag!





3 kommentarer:

  1. Så herlig kort da, stilig med ulike brettkort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Disse endless kortene er så tøffe.
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiraivsen :D

    SvarSlett
  3. Fint kort du har laget! Lyst å prøve meg på et sånn en gang jeg og.

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett