lørdag 11. august 2012

Lilla kort


Her har jeg laget et lilla kort med stempel fra Kreativ Hobby. Et bestillingskort hvor det skulle være et kort til en aktiv 30-åring, gjerne med noe håndball eller annen sport.... Dette hadde jeg ikke, og ikke fikk jeg tak i det heller, der jeg var på Hønetreff. Så da ble det helomvending, men mottakeren ble veldig fornøyd uansett, og jubilanten ble også veldig glad for kortet, så da var det ikke så ille selv om det ikke ble som jeg hadde tenkt i utgangspunktet :-)

Mønsterark er fra Bildmålarna. Har også brukt Tim Holtz filmstripe, blomster fra her og der, en lilla snurresak fra Kort og Godt, perletråd fra NSS, sommerfuglestempel fra Kreativ Hobby og noen utpunvhede sommerfugler. Høna er med siden kortet ble laget på Hønetreff :-)

 Motivet er fargelagt med Promarkers (hud er farget med Touchmarkers)

 Blomster fra WOC og Kort og Godt, swirl og perletråd. Høna måtte jo være med! :-)

 Dette stempelet fra NSS er en av mine absolutte favoritter. Har brukt det sååå mye! Passer til det aller meste :-) Stanset ut med Spellbinders og svertet litt i kantene.

Helt enkel bakside. Trengte ikke mer når mønsterarket er så fint!

Med disse sommerlige og glade fargene er jeg med i følgende utfordringer:
- Scrapalongs utfordring nr 18: blomster
- Scrapperikets utfordring nr 55: sommer
- Kort o Manias utfrdring nr 67: fargerikt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar