søndag 6. januar 2013

Blyantholder

Eldstefrøkna begynner på skolen til høsten og har fått egen pult på rommet og da måtte det bli litt mer orden på fargeblyantene. Tidligere har hun sittet på kjøkkenet med lillesøster, men hun synes det er mer og mer stas og sitte litt for se selv. Og så leker de "skole" sammen veldig ofte, både med venner og hverandre. Hun er virkelig skoleklar!

Pyntet et glass (har vært syltetøy eller noe saus oppi) med litt papir og pynt. Veldig enkelt, men hun ble veldig glad!

 Har bare pyntet enkelt med en MS-punch nederst og øverst, en liten remse mønsterpapir, et par stjerner (QuicKutz) og sommerfugler (Cheery Lynn) og bokstaver fra Adornit.


 En blomst fra Prima

 Sommerfuglene har fått små perler på

 Rosa og lilla er alltid en slager for småjenter :-)

Første gang jeg gjør et slikt prosjekt, men garantert ikke den siste! :-)
Er med på følgende utfordringer med dette prosjektet:
- Nordsalten hobbyklubb utfordring #67: Happy new
- Papirdokkenes utfordring #43: jente/jentete

Takk for titten! Jeg blir veldig glad for en kommentar :-)


3 kommentarer:

  1. Så nydelige farger! Flott pyntet.
    Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  2. Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker♥

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Herlig blyantholder, gjetter på at Thea ble mer enn superglad for denne :) (Jeg vet ihvertfall hvordan min Thea reagerer når hun blir veldig glad *hehe*)
    Tusen takk for at du deltok i candyen min, ha en superflott uke videre :)

    SvarSlett