fredag 11. oktober 2013

Farsdagskort


Ja, jeg vet jeg er litt tidlig ute, det er ennå en stund til farsdag, men jeg legger likevel ut et kort jeg laget i helgen til min mann. Får satse på at han ikke leser bloggen min så ofte... ;-)

Dette kortet er laget av ark vi fikk i kit'et på treffet, skikkelig høstfarger! Og så må jeg bare beklage at bildene har en uklar flekk på seg. Linsa på kameraet hadde en flekk som jeg ikke så før etter at jeg var ferdig med å ta bilder.... Jaja, sånn kan det gå, men dere ser i hvert fall kortet! :-)

Teksten er fra NSS og det står egentlig "Til min kjære venn", men det siste ordet er klippet bort. Jeg hadde lagt igjen farsdagsstempelet mitt hjemme (hadde nemlig planer om å bare lage julekort på treffet) og ingen andre hadde noe lignende. Så da fikk man jukse litt ;-)

Arkene er fra Maja Design sin høstserie (og jeg som er elendig på navn husker ikke hva den heter). Alt er fra samme arket, har brukt både forside og bakside, samt baksiden av den nederste stripa hvor navnet på arket står. Motivet er fra Digital By Janet og passet fint med fargene på resten av kortet :-)


Noen roser kan man jo også ha på herrekort. Har også embosset litt i gull med UTEE i hjørnet. Det lille panelet bak motivet her er fra baksiden av arket.

Det lille hjertet var trefarget, men er farget ved å dynke den i Walnut Stain-puta.

Teksten inni er også fra NSS og passer jo til de fleste anledninger


Er med på flgende utfordringer med dette bidraget:
- North Star Stamps Oktoberutfordring: kort til FAR. Mannen min er jo pappa til to herlige prinsesser :-)
- Papirdokkenes oktoberutfordring: O = orange
- Kreative Verdens oktoberutfordring: alt er lov

Takk fot titten og legg gjerne igjen en kommentar! Ha en fortsatt flott kveld der ute :-)


6 kommentarer:

  1. Flott bidrag du har laget. Takk for at du deltar hos NSS.
    Lykke til!
    Klem, Randi

    SvarSlett
  2. Takk for ditt bidrag!! Er kjempe fint kort!
    Takk for sist også!
    Lykke til

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert herrekort! Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  4. Så flink du er, Heidi! Stilig som alltid :)

    SvarSlett
  5. Så flott! Digger herrekort jeg!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett
  6. Lekkert herrekort:O)
    Takk for at du deltar i Northstarstamp sin utfordring :O)))

    Klem DT Lene

    SvarSlett