fredag 21. mars 2014

Nyfødtkort

Her har jeg laget et kort til en nyfødt baby. Siden foreldrene ikke er spesielt "rosa", har jeg valgt litt rødlige toner i stedet. Arkene jeg har brukt er diverse Pion-ark. Motivet er fra Inkido, et ark med mange motiv på. Passet perfekt :-)

 HAr brukt Lifestyle craft, nesting frames 8 til selve kortet og alle paneler. Blomster er hovedsaklig fra Wild Orchis crafts og perler fra Kort og Godt. Har brukt MS-punch heart lace under motivet og noen av de utstansede småhjertene har jeg limt på litt her og der.
 
 Har valgt å ha kortet med åpningen ned, slik at det kan stå selv. 

 En tag med denne flotte teksten fra North Star Stamps er stukket bak motivet. Har farget hug snug-bånd med Promarkers (shale og burgundy) og festet en splittbinders fra Panduro på.

 Teksten inni er også fra North Star Stamps og den kan du finne her.
Her er også litt hjerter fra den punchede borden på fremsiden av kortet.

 Baksiden med mitt personlige stempel og siste rest av det ene arket. Liker å bruke opp litt rester! :-)



Ha en flott dag videre, dere der ute! Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid så hyggelig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar