mandag 17. mars 2014

Rooosa jentekort!

For en liten stund siden fikk jeg en hel masse topper fra The Hobby House hjem i posten (får mange ark for 200 kr!) og hadde så lyst til å lage et skikkelig rosa jentekort. De fine Maja-arkene, Sofiero-serien synes jeg er så fine så disse passet perfekt.

 Motivet jeg har brukt er fra et Mo Manning-ark (Best friends), arkene er som sagt Maja Design, Sofiero - Romantic picnic in the park (begge sider) og exberance og flowers in bloom (bakgrunnen). Sommerfuglen er en Cheer Lynn-dies og småtekstene er fra North Star Stamps fra denne platen. Disse tekstene passer jo til mange anledninger og kan kombineres nesten i det uendelige :-) Blomstene er for det meste fra Wild Orchid Craft og perler fra Kort og Godt. Motivet var egentlig litt større, men syntes det ble litt stort til dette kortet og er derfor stanset ut med Spellbinders, label 8. 
 Blomstene har også fått noen duggdråper på seg her og der. Og noen småperler innimellom. Pyntebærene er klippet opp i bunten og satt sammen bare noen få her og der. Synes ofte at disse buntene blir litt store, men da er det ingen sak å dele de opp litt.

Innsidene er enkle, med mønsterark kun på den ene siden. Teksten her passer jo til alle, både store og små. Teksten på venstre side finner du her og er veldig koselig, synes jeg. Borden er bare tegnet på frihånd (med litt hjelp av linjal).


Håper du også kan bli litt inspirert av dette kortet, det kommer fler straks! Ting tar bare litt tid om dagen... :-)
Ha en fortsatt strålende kveld! Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar etter deg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar