onsdag 19. mars 2014

Rosa konfirmantkort

Det går mot konfirmanttider og her har jeg laget et skikkelig rosa konfirmantkort.. Har brukt toppers (ferdig fargelagt motiv) fra The Hobby House. 

Jeg har brukt et bilde fra Mo Mannings ark Best Friends. Det er det samme motivet som forrige kort jeg la ut, bare at dette motivet er større. Har stanset det ut med Spellbinders Radiant Rectangles. Den ene passet akkurat rundt motivet her. Jeg har brukt litt glosy accent på hjertet på trøya (synes ikke på bildet) og noen små perler i håret og øret til jentene. Perlene er fra Kort og Godt. Tekstene er fra en plate med småtekster fra North Star Stamps. Disse passer til så mye og er veldig koselige og ha på kort, synes jeg. 

Har brukt ark fra Maja Design, Sofiero - Romantic picnic in the park (begge sider) og exberance og flowers in bloom (bakgrunnen). En liten kakeserviett under motivet og en tag som er stukket inn. Blomster fra Wild Orchid craft og bånd som er kjøpt på Hadeland Glassverk i sommer.
 
 Denne teksten fra North Star Stamps kan du finne her. Har brukt lys rosa hug snug og litt rosa twine og laget en sløyfe. 

 Teksten på innsiden finner du her. Denne er kjempesøt. :-) 

 Baksiden med mitt personlige stempel og restene av arket. Deilig å få brukt et helt ark uten å få masse rester :-)



Ha en strålende dag der ute :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar