tirsdag 14. oktober 2014

Bryllupskort

Her har jeg laget et bryllupskort med litt eldre mønsterark. Det bakerste er fra Ladybug har jeg hatt lenge og jeg liker det veldig godt. Passer jo perfekt til bryllupskort! Det andre er et eldre fra Papirdesign. Kjøpte det på en messe for lenge siden, og finner det ikke igjen......


Bildet er funnet på nettet (Facebook-gruppa Digistamp Shack) og dette bildet har jeg brukt på flere bryllupskort i år. Synes det er så fint! Stanset ut med den minste ovaken av Spellbinders Grand Ovals med Floral Ovals under. Har brukt deler av en swirl jeg har hatt liggende i evigheter. Alle kanter er svertet med Distress Ink Pumice Stone.

Blomster er fra litt her og der. WOC og North Star Stamps er vel de fleste fra. Bokstavene er fra Storyteller. Perler er fra FabScraps. Charmsen vet jeg ikke hvor er fra. Blonden bak motivet er kjøpt i en hobbybutikk. En fjær er også satt bak bildet og er mest trolig fra PAnduro. Har tatt glitterlim rundt motivet og litt på blomstene.

 Teksten kommer fra North Star Stamps og du kan finne denne her. På kanten har jeg brukt dette fossefall-stempelet.


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Papirlosjens oktoberutfordring: blonder
- Trykkpressas oktoberutfordring: hjerter (hjertecharm, hjerte-mønsterark og hjerter inni)



Ønsker dere en flott kveld! Blir veldig glad for alle kommentarer jeg får :-)

3 kommentarer:

  1. Vakkert bryllupskort! Tenker brudeparet ble fornøyd!
    Tusen takk for at du deltar på blondeutfordringen hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  2. Tusen takk for din deltagelse på trykkpressa med dette fine bryllupskortet :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bryllupskort du har laget! Lekkert pyntet :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen!

    Klem Siri-DT

    SvarSlett