søndag 10. mai 2015

Kule boots til konfirmanten

Da er vi allerede kommet langt ut i mai og North Star Design har ny utfordring i bloggen. Siden våren (og spesielt mai) er høytid for konfirmasjon, har vi valgt nettopp dette som tema: Konfirmasjon. Snart kommer det noen nye kule stempler i nettbutikken som jeg har lekt meg med og dette er mitt bidrag til utfordringen:

Arkene er fra en blokk 6"x6"-blokk fra Prima, Timeless Memories. Mursteinene er fra et Authentic-ark, hvor jeg har klippet ut etter strekene. En morsom effekt og mønsterarket varer leeeeeenge! :-) Har stemplet rett på mønsterarkene for en litt røffere effekt. Stemplene er stemplet med Versamark embossingpute og embosset med fint brunt embossingpulver. Til kantstempling har jeg brukt splatter og stjerner (har ikke kommet i nettbutikken enda) som er stemplet med Archival Ink, Coffee. "Til konfirmanten" kan du finne her. Støvlene kommer i nettbutikken om kort tid.

 Jeg har jukset masse på dette kortet. Alle småpanelene i Bazzill er skåret ut fra de største panelene i stedet for å skjære ut nye biter. Ett av panelene er også satt på limputer for å få litt høydeforskjell på kortet. Har ellers pyntet veldig enkelt med litt ulike gears fra Korthobby som bare er limt på.

Innsidene er laget på samme måte som forsiden, men kantstempling og murstein. Stempelet inni er "når du skal legge fremtidsplaner". 

Teksten inni er satt på limputer slik at det er plass til å putte en pengeseddel under. Eller man kan la være :-)


Ønsker med dette å delta i følgende utfordringer:
- Nordsalten hobbyklubbs utfordring #116: monokromatisk
- Korthobbys maiutfordring: konfirmasjon
- Hjertebodens maiutfordring: feiring
- Card and scraps utfordring #96 : lag et herrekort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar