onsdag 3. juni 2015

Kort til Caroline

For en liten stund siden var det på Facebook en jente som ble mobbet og moren hadde ønske om at noen ville sende henne et hjemmelaget kort som en oppmuntring i en tung hverdag. Dette spredde seg i flere scrappegrupper på Facebook, og det ble mange som lagde kort til denne jenta. Så utrolig hyggelig å kunne glede en på denne måten! Hun var glad i Monster High og hester, og dette ble mitt bidrag:

Mønsterpapir og motiv er funnet på nett. Mange klippeark, bakgrunner, motiv og diverse pynt finnes om man tar et lite google-søk. Kristina fant det jeg har brukt på dette kortet her

Blomstene er fra North Star Design, det samme er tekststemplene. De små stjernene er utstanset fra en kantpunch fra Martha Stewart. Bokstavene og tallene er fra Scrapmagasinets alfabetdie. Disse bokstavene (og tallene) er akkurat passe størrelse til å bruke på kort, synes jeg :-)

Motivet er satt på limputer og har hatt litt glitterlim rundt kantene. Har også hatt Glossy Accent på enkelte detaljer for å fremheve de litt (som på sløyfen på "hodeskallen") 

 Disse to tekststemplene fra North Star Design syntes jeg passet bra til denne anledningen. Har også brukt et lite "bare til deg"-stempel i hjørnet. Her har jeg brukt et stor bord, vimpel, lite rundt bilde og bakgrunn fra samme side som over.

På baksiden passet dette runde bildet bra. Stanset ut med rund Spellbinder og Doily dies fra Lifestyle Crafts i svart bak. Brukte et lite personlig stempel som var mitt første. Bruker det nesten ikke lenger, men skulle hatt et slikt stempel med navn og bloggadresse på linje. Må vel bestille det ved en annen anledning ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar