onsdag 29. juli 2015

Facebook-premie

Jeg har en facebookside som heter det samme som bloggen min: Heidis papirhobby. For en liten stund siden rundet jeg 200 likere og det måtte feires med en liten premie til en heldig "liker". :-)

Lagde en enkel tag hvor jeg har brukt Pion sitt nydelige Bluebell-ark fra My beloved son-serien. Ettersom jeg ikke skulle ha noe særlig pynt på denne, lagde jeg bare en sløyfe i toppen og bokstaver nederst. Bedre bilde av disse under. Har skrevet en liten hilsen på baksiden, men ikke noe mer pynt. Har derfor ikke tatt bilde av dette. Sløyfen er laget av to bånd - et blått sløyfebånd fra Søstrene Grene og et hvitt silkebånd med hvite kanter fra North Star Design.

Bokstavene er fra Scrapmagasinets alfabetdies og er stanset ut fra baksiden av blåklokke-arket. Perlen er fra FabScraps.

Som premie fikk vinneren 4 småkort som passer til ulike anledninger. Disse kortene har jeg vist i en annen post HER. Har bare brukt restepapir på disse, noe som alltid er fint å få brukt litt av. Og det er alltid kjekt å ha slike småkort på lur :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar