søndag 10. januar 2016

Dobbel Toffifee-eske

Det har allerede blitt et nytt år, og jeg hadde store planer om å blogge masse i desember. Av en eller annen grunn rakk jeg ikke nesten noe av det jeg hadde planlagt... Noen ganger blir det litt mye med jobb, barn og hus og alt annet,... Jaja, får starte det nye året med blanke ark :-)

I North Star Design har vi nå en ny utfordring, hvor ALT ER LOV!

Jeg er ikke helt ferdig med mine sjokoladeprosjekter, så jeg har her laget en dobbel Toffifee-eske som ble gitt bort like over nyttår. Har laget noen fler etter jul også, så jeg får håpe jeg får lagt de ut i bloggen etter hvert ;-)

Det passer akkurat med en Bazzill rundt to Tofiifee-esker! Veldig flaks :-) Jeg har brukt ark fra Papirdesign (Hell og Lykke - Sammen for alltid (baksiden) og Julehilsen - Vinterbarn (også baksiden)). Det går jo helt fint å blande kolleksjoner. Og siden julen er over, tenkte jeg å bruke noe annet enn juleark. 

Teksten synes jeg er veldig fin og humoristisk. Passer bra til de aller fleste, for alle liker vel sjokolade?!? Sjokolade kurerer alt (teksten på siden) stemmer jo veldig bra også ;-)

Teksten er stemplet med Archival Ink - Coffee rett på mønsterarket. Stanset ut med rund Spellbinders med ramme i brun Bazzill bak (Lifestyle crafts nesting doily circles). Bak der er det en kakeserviett, gammelt ark og bølgepappp. Har også lagt på en fjær og blanke blader fra Kort og Godt. Alle papirkanter er rufset og svertet med Distress Ink Walnut Stain, bølgepappen er malt med hvit Gesso. Blomster er fra WOC og NSD, hjertet er fra Kort og Godt, festet i hvit scrappers floss.

"Led meg ikke inn i fristelse. Jeg kan finne veien selv." Herlig tekst! Kan jo brukes til andre ting enn sjokolade også, men er jo helt perfekt her :-) Har også stemplet med poststempel i hjørnene.  

Baksiden (eller undersiden, om du vil) har likt oppsett bortsett fra pynten. Har satt på store perler i hjørnene som fungerer som ben. Da kommer boksen litt opp fra bordet også.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Card and scraps utfordring #109: Bruk stempel
- Kreativ Scrappings utfordring #1: alt er lov
- Papirlosjens utfordring #1: favoritt (jeg elsker å legge lag på lag, litt vintage og stemplene til North Star Design.)
- Kort o Manias utfordring #144: alt er lov
- Korthobbys januarutfordring: alt er lov


6 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Herlig eske Heidi , Takk for at du deltar hos Korthobby.no's Utfordringsblogg . Klem fra May Grethe

    SvarSlett
  3. Veldig fin eske. Og så greit å lage den av 2 esker:-) Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Den eska er nydelig. Det er så kjekt å se en som ikke har julemotiv :), Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Pent pyntet eske, og med ett pent hjerte fra Korthobby.no
    Takk for deltagelsen.
    DT- Kjersti

    SvarSlett
  6. Flott eksa i bruntoner. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Favoritt. DT Ovedia Therese

    SvarSlett