onsdag 8. mars 2017

Til en spreking

Jeg har vært på ferie i to uker. Nytt sol, varme og sandstrand i Thailand med familien. Vi har ikke vært på slik ferie på 10 år, så det var både nødvendig og ganske fortjent (synes jeg, da) ;-)

Nå er vi tilbake igjen og jeg kan ta igjen litt av det tapte i bloggen :-) Her er et kort jeg lagde på bestilling til en sprek dame som fylte 60. Motivet er funnet på nett.

Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design, litt ulike serier. Kjekt å bruke litt resteark. Stjernene er stanset ut fra en stjernekant-punch fra Martha Stewart. Blomster er for det meste fra WOC (de små kamilleblomstene og knoppene er fra NSD). Charms fra korthobby, stempel fra North Star Design, bokstaver fra alfabetet til Scrapmagasinet og tall fra Roxy alfabet (Lifestyle Crafts).

Gratulerer-charms fra Kort og Godt. Glitterlim rundt kanten på motivet.

Charmsene er festet med svart og hvit twine og Gluedots.

Innsider med tekster fra North Star Design.

På skrivefeltene har jeg brukt deler av dette stempelet til kantstempling. Har brukt to ulike farger, stemplet to ganger på et kladdeark før jeg har stemplet med restfargen her. Da blir det bare svakt stempel, men gir likevel en fin effekt.

Baksiden med mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar