torsdag 1. mars 2018

CMN #94 moodboard februar - team 2

Hei alle sammen! Da er tiden inne for å komme med litt inspirasjon til februar-utfordringen til Copic Marker Norge! :-) Vi holder oss til moodboards en stund fremover, og disse er veldig enkle å bli inspirert av. Man kan bli inspirert av farger, former eller detaljer på et eller flere bilder. Så her står man veldig fritt!


Jeg har latt meg inspirere av fargene og de runde formene.

Jeg har laget et shakerkort med disse kule froskene som kommer fra Stampendous (Frog Yoga). Har  farget med følgende farger (Copics):
G99, 94, 46, 40
G09, 05, 02, 00
YG09, 07, 05, 03, 01, 21, 25
YR18, 16, 14, 12
Y15, 11, E08
Rammer: Y19, 08


Bakgrunnsarket er fra Moda Scrap - Colour og puppies (boy collection). Som shakerfyll har jeg brukt paljetter fra Rayher og sølvglitter-flak fra Pandruo. 

Som vindu bak froskene har jeg brukt emballasje det har vært dies i. Kjekt med gjenbruk :-) Kun noen paljetter her og der som pynt på kortet. Ville ikke at det skulle være overlesset med pynt :-)
Vinduene er stanset ut med oval die fra Rayher. Synes disse settene er veldig fine (sømkant både på utsiden og innsiden av kuttekanten).

Enkle innsider med tekster fra settet og samme mønsterark som på forsiden. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar