torsdag 22. mars 2012

Kronekort


Her har jeg laget et skikkelig prinsessekort. Det er til en liten frøken i barnehagen. Minstemor skal i bursdag og da må mor lage kort :-) Det er laget med fargeutfordringen på scrapping.no i tankene, men passer jo litt til et par andre utfordringer også.

Malen fant jeg på nett for lenge siden, så husker ikke helt hvor den er fra. (Har tatt bilde av kun forsiden også, men det ligger visst igjen på kameraet, får legge ut det senere...)



Har brukt lys rosa Bazzill og ukjent mønsterark. Perler og ramme fra Kort og Godt og motiv fra Kreativ Hobby. Blomster fra litt ymse steder.

Farget med Promarkers.


Med dette kortet blir jeg med i følgende utfordringer:
- Scrap that colour på scrapping.no
- Kortgleders marsutfordring: påske/vår (jeg har latt meg inspirere av de lyse, duse fargene jeg forbinder med vår
- Papirpikenes verden: vår/inspirasjon av bilde (inspirert av farger og de runde formene på gåsungene)
- Scrap'a'Long utfordring nr 14: inspirasjon av bilde (inspirert av fargene)


Håper du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det er alltid så hyggelig :-) Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. Så herlig kronekort, det tenker jeg falt i smak.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Flott kronekort! Likte fargevalget ditt, og prinsessen som fikk dette tenker jeg ble glad!

    Takk for at du deltar i denne månedens utfordring hos Kortgleder
    Lykke til i trekningen – og håper du deltar neste mnd også!

    mvh
    Eva`s Scraproom
    DT medlem Kortgleder.
    DT medlem Heidi`s Hobbystuggu.

    SvarSlett