onsdag 7. mars 2012

Lilla kort


Her er et kort jeg laget til en god venninne av meg. Det er godt å kunne bruke litt restepapir noen ganger også :-)

Her har jeg brukt et bilde jeg har funnet på nettet, papirserviett, en liten bit fra en gammel bokside. Litt blingrester, blomster, en liten fjær og en swirl. Teksten har jeg fått, stanset ut med dies fra Marianne Design. Mønsterark fra Maja Design.
 

 
Har brukt limputer under teksten for en liten 3D-effekt.

Her er blomstene, swirlen, fjær og litt bling.

Enkle innsider, teksten har jeg fått her også så er litt usikker på hvor den er fra. :-)

Baksiden med restene av de samme arkene og den samme swirlen som på forsiden (fra Marianne Design)


Dette kortet er ikke med på noen utfordringer, men hadde lyst til å vise det frem likevel :-)
Setter stor pris på en kommentar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar