lørdag 30. juni 2012

Bryllupskort


Et nytt bestillingskort, denne gangen et bryllupskort.

 Brukte de samme arkene som jeg har brukt tidligere, til et annet bryllupsprosjekt, det ene er Ladybug, det andre husker jeg ikke.... Stempel fra Wild Rose Studio. Bak motivet har jeg stanset ut et hjerte med Nellie Snellen dies. En liten blonde fikk også plass. Teksten har fått et lag med crackle accent etter at det ble svertet. Banneret er bare limt på midlertidig, skrev ut ordentlig med navn på brudeparet etter at bilder ble tatt.


 Flott stempel fra Wild Rose Studio! Fikk det som en premie hos Kortgleder en gang, og det er helt nydelig! Kjolen er farget svakt med litt grått, rosene har fått litt rosa på seg. Litt glitterlim på slør og blomster, men det kom visst ikke så godt frem på bildet :-) Festet med 3D-puter.

 Stempel fra Kreativ Hobby, svertet i kantene og et tykt lag med crackle accent. Limt på 3D-puter, en dobbel hjertecharms festet under.

 En swril, blomster og en charm med teksten "made with love".

 En hjørneswirl fra Kreativ Hobby, begge tekster fra North Star Stamps og en bryllupskake fra Wild Rose Studio (stemplet svakt under teksten - herlig stempel det også forresten). 

Baksiden med mitt stempel stanset ut samme hjerte som på fremsiden, en liten swirl og litt blomster.


Takk for titten! :-)


1 kommentar:

  1. Nydelig bryllupskort du har laget. FInt stempel, men jeg syntes at crackle accenten gjorde susen på dette - det ble prikken over ièn etter min mening -et tips jeg tar med meg :) Og så fint pyntet det var på innsiden.
    Takk for inspirasjon

    SvarSlett