søndag 10. juni 2012

Nytt kort

Har laget et kort med flere nye ting jeg har kjøpt! Har bl.a. noen av embossingfolderene til Tim Holtz, synes de er kjempefine, men av en eller annen grunn klarer jeg liksom ikke å bruke de noe særlig. Her er et kort hvor jeg SKULLE bruke minst 1 av de (det ble 3! :-) ) og ble til og med kvitt litt resteark :-) Kortet passer til mannfolk i alle aldre så jeg håper det finner en eier :-)

Her har jeg også brukt en bannerdies fra Tim Holtz, likte de skikkelig godt. Rutearket er en rest fra Papirdesign (konfirmant - baksiden), og det med mennene på er fra nye Maja Design. Motivet er fra Sagen. I tillegg har jeg brukt litt ulike charms (7 Gypsies - "klokka" nederst til venstre, sprocket gears, mini gears, jump rings og en pistolcharm). Alle kanter er svertet med Vintage Photo og Walnut Stain.

Embossingplatene er bingobrettet og tannhjulene i bakgrunnen. Har først farget embossingfolderen med Distress Walnut Stain og Vintage Photo (den bakerste også med litt Memento i mangel på en mørkere/svart farge). Brukte bare vanlig Letrasetark, da jeg ikke hadde mer lys Bazzill igjen. Teksten er fra Norsk Stempelblad.

Mannen på pebblesen er stanset ut fra et Papirdesignark (konfirmant) og jeg syntes den passet fint inni "klokka".

 Pistol-charm, jumprings og sprocket gears.

 På innsidene har jeg brukt embossingfolderen igjen, farget på samme måte som på fremsiden. Til tekst- og skrivepanel har jeg brukt Cookie Cutter XL, label 8, også denne er ny :-)

 På baksiden er siste rest av mønsterpapiret og en av minifolderene til Tim Holtz med tannhjul.



2 kommentarer:

  1. WOW Heidi, så utrolig kult <3 Stum av beundring igjen! Du er bare super kreativ og dyktig!!! Utrolig mye lekkert du har laget de siste dagene, og så mye fint du har å lage av <3<3<3 Tror kanskje du får ett besøk ;) Gleder meg til å se om du har laget noe mer :)

    SvarSlett
  2. Dette må være et av de fineste kortene jeg har sett!!! Her stemte virkelig ALT!!

    SvarSlett