tirsdag 11. september 2012

Ett mønsterark - to kort





Jeg trooor ikke jeg er helt alene om å ha (rimelig...) mange ark jeg har litt vanskelig for å brukt. Ark som er kjøpt for lenge siden, og som man ikke helt klarer å bruke. Har brukt et slikt ark her, og da passet det å gjøre nok et herrekort, dvs to ganske så like.

Husker ikke helt hvor arket er fra, men motivene er fra Digital Paper by Janet.

Kort nr 1:

Har brukt to ulike mønsterark, det med noter tror jeg er fra Papirdesign og er nok en rest. I tillegg en rest av punchinella, en pebble fra et annet Papirdesign-ark, filmstripe, et par gears og litt perler. Banneret er stanset ut med en Tim Holtz die.

Filmstripe-bitene er bare stiftet fast, pebblesen er limt fast med en Glue-Dot.

Et par gears inni kortet også, tekster fra Kreativ Hobby og Kort & Godt.

Enkel bakside.

Kort nr 2:
Samme ark som forrige kort, her er mønsterarket snudd 90 grader i forhold til det andre. Litt mer gears, pebble, filmstripe og perler.

Den ene mini-gears er festet med en splittbinders og har fått en viser på seg, som snurrer.

Baksiden med siste rest av papiret.
Glemte visst å ta bilder av innsidene på dette kortet, men det er ganske likt som på forrige, bare litt annen tekst. Kortet er solgt, så har ikke mulighet til å ta nytt bilde... :-)


Siden jeg pynter kortene mine på alle fire sider, ble det (kun) 2 kort med dette ene arket. Vet at det er en del som bare pynter fremsiden, men i mine øyne er ikke kortet ferdig om ikke alle sidene er pyntet noe. Synes det blir litt feil å ha masse stæsj på fremsiden og ingenting på de andre. Men det er nå min mening, bruker bare litt lenger tid på kortene når alle sider skal ha papir og pynt :-)

Takk for titten og håper du legger igjen en kommentar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar