mandag 11. november 2013

Julemarked


I år har jeg vært på to julemarkeder, i fjor var jeg på tre, men det ble litt mye. Fikk ikke laget nissesuppe (snømannsuppe) som var en stor suksess i fjor, men hadde med nye lyslykter, kubbelys, pyntede Toffifee-esker og sjokoladeplater, litt julekort og pakkelapper, noen tennbrikett-bokser, luer og litt smågodt. Så det ble mye forskjellig, men synes det er vanskelig å begrense seg. Vil jo gjerne lage mye av alt (og selge det, selvfølgelig :-))


Fra bordet på første messe. Ble fullt, gitt!

Pyntet sjokoladeplate (tatt med mobil, så ikke så bra bilde...)

Flere sjolokadeplater

 Store Toffifee-esker

Fra venstre: tennbrikettbokser, små tennbrikett-esker nede til venstre, og sjokoladeplater og Toffifee til høyre


 
Lagde også flere slike lyslykter i ulike former og fasonger. Har brukt gamle syltetøyglass.
 Kjekt å gi de gamle glassene slikt nytt liv  :-)



 Litt julesnop måtte også til. Resirkulering av en liten Pringlesboks og valnøttboks med restepapir. Veldig kjekt!
På papirposene bak har jeg også brukt restepapir og tags fra et Pionark + blomster. 

Disse er fylt med twist, så blir det en hyggelig liten vertinnegave eller oppmerksomhet til en som trenger det:-)


Lagde også flere slike pakkelapper, og de var veldig populære! 
Må nok lage mange flere av disse til neste år, for gikk tom første helgen... :-)


Har også mange julekort å legge ut, men de kommer nok i egne innlegg. Tenkte også å legge ut flere detaljbilder av alle produktene jeg har laget så får vi se hvor langt vi kommer... Kjenner jeg meg selv rett, er det alltid mye planer og ikke så mye som blir gjennomført.... ;-)


Takk for titten og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar