tirsdag 26. november 2013

Kakao på pinne


Har laget noen kakao på pinne. Denne idèen har jeg rett og slett stjålet fra Kari ved North Star Stamps. Til neste år skal jeg nok lage slike fra bunnen av, disse er kjøpt ferdig (sjokolade m/skje). Det er vel bare tiden (og fantasien) som setter grenser for hva man kan gjøre! 

Her har jeg brukt biter av et klippeark fra Pion, disse passer godt både til pakkelapper, tags og slike smålapper slik som her. Teksten er fra North Star Stamps og passer jo helt perfekt til slike smågaver.

På baksiden har jeg brukt litt restepapir, småtekster fra NSS, en grankvist, et lite snøfnugg og noen småperler.


Disse var utrolig populære da jeg var på et lite julemarked på Opstad gård i går, hadde bare disse 5, men kunne fint solgt maaange fler :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar