onsdag 27. november 2013

To kort


Jeg lagde to maskuline kort for en tid siden. Arkene har jeg hatt lenge, fra Basic Grey, men har liksom aldri fåt meg til å bruke det. Har aldri passet helt, nå bestemte jeg meg bare for at det skulle brukes.

Disse kortene ble egentlig laget til en utfordring, men kom aldri så langt som til å legge de ut, så de kommer her i stedet.

Teksten øverst er fra North Star Stamps, motivet er funnet på nett, den lille teksten er klippet ut fra et ark fra Kort og Godt. Ellers er det brukt blomster, floss, charms og diverse tannhjul.

Det sorte tannhjulet blant blomstene er chipboard som er embosset med svart. Gratulerer med dagen-banneret er satt på limputer. Motivet er svertet i kantene og fått litt crackle accent i hjørnene.

 Teksten er fra Kort og Godt

 Enkel bakside.

 Dette kortet er ment til en gutt, kanskje konfirmant? Plass øverst til å skrive navnet til mottaker på. Motivet er en toppers som jeg har fått. Diverse charms og embossede tannhjul her og der. Ser det er litt gjenskinn i motivet, det ser litt blasst ut på bildet. Er ikke det i virkeligheten. Har tatt litt Glossy accent her og der på gutten for å gi bildet litt mer liv.

 Her synes fargene bedre. Stripen med stjerner er en rest fra et ark fra Papirdesign.

 Her synes embossingen litt bedre. 

 Tekster fra Kort og Godt



Disse kortene ble med på jobb for en stund siden hvor jeg har en boks som kolleger kan kjøpe av meg. Det er alltid greit å ha litt ulike kort liggende der :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar