lørdag 18. januar 2014

Litt gammelt nytt



Har et par Toffifee-esker som jeg ikke rakk å legge ut før jul. Disse hadde jeg fått bestilling på og fikk såvidt tattbilde av de før jeg ga de bort. De er relativt enkelt pyntet og ganske like, men siden det skulle være til to ulike personer synes jeg ikke det gjorde noe.

 Ark er fra Inkido, bilde fra Digital by Janet. Treet er fra Marianne Design, og kuttet til ca halv størrelse. Treet har fått en runde med FranTage og snøpenn. Ellers er det litt ulike snøfnugg, små perler og litt glitterlim.

 På baksiden er det tekst fra North Star Stamps fra denne platen (gode gamle juletekster), og treet her er fra Magnolia. Det er behandlet på samme måte som det på fremsiden. Snøfnugg fra Stempelglede og tre fraInkido er stemplet med annen/tredjegangsstempling med Walnut Stain.

 Relativt likt pyntet denne, bare annet mønsterark (Pion) og annet bilde (fra Digital by Janet). Har ogå brukt en annen Spellbinders under bildet her. Kan jo ikke lage de heeelt like :-)

 Dette stempelet kommer fra samme platen som det over. Dette juletrestempelet har jeg hatt lenge, men ikke brukt det noe særlig før nå. Skjønner ikke hvorfor, det er jo så fint! :-)



Selv om julen er over og er egentlig meget ferdig med julerelaterte produkter synes jeg nesten at jeg måtte vise frem disse. Har et mål om å være myyye flinkere til å legge ut i bloggen i år enn det jeg var i fjor. Og med den dårlige starten jeg hadde i fjor blir vel ikke det så vanskelig... :-)

Og endelig har vinteren kommet også! Så selv om vi har måttet ut med snøfreseren 5 ganger på 3 dager så synes jeg det er så deilig! Blir nesten som et lite barn igjen :-)



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar