tirsdag 22. juli 2014

Kort til en jubilant

Her er et kort jeg laget til en kamerat som fylte 40. Han ville ikke noen stor fest eller mye oppmerksomhet rundt dagen så da ble det et tilsvarende enkelt kort. 

 Motivet er funnet på nettet. Det bakerste mønsterarket husker jeg ikke helt hvor kommer fra, det var noe jeg har hatt liggende lenge. De andre panelene er fra Papirdesign. Bokstavene er fra Storyteller og tallene er Thickers. Charmsen (ekte mannfolk og sykkelen) er fra Kort og Godt og er festet med litt scrappers floss. Tannhjulene har jeg kjøpt via en facebookgruppe. Stjerneborden er en MS-punch.

 Teksten til venstre er fra North Star Stamps. Tekstene til høyre er fra Norsk Stempelblad (den øverste) og Kreativ Hobby. Stanset ut med Spellbinders Captivating squares.

 Baksiden ble enkel med en liten tekst fra Norsk Stempelblad og mitt personlige stempel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar