tirsdag 4. august 2015

Toffifee-eske

Må tjuvstarte litt på jula og legge ut en Toffifee-eske jeg pyntet i fjor. Laget mange for salg til julemarked, men det var visst for lite likevel. Kunne sikkert laget dobbelt så mange! Men så var det det med tida, da. Som småbarnsmor i turnusjobb har man ikke alltid så mye tid til overs, og ikke alltid så mye tid til seg selv. Heldigvis har jeg noen formiddager fri før jobb mens jentene er på skolen og det er deilig da å kunne sette seg ned i scrappekroken :-)

Så om jeg skal rekke å lage nok til julemarked i november er det virkelig på høy tid å starte nå! Men er liksom ikke helt i julemodus enda, har jo akkurat hatt sommerferie! Har jo som alltid massevis av planer om hva jeg skal lage, det er vel bare tiden som setter stopper for hvor mye man rekker... :-)

Uansett, her er esken:

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, bølgepapp som er malt med hvit Gesso. Tre-hjertet hang med på en gave jeg fikk og den måtte jeg jo ta vare på! Snøfnugg fra Kaboks med en liten sølvperle i midten. Stjernen er fra Lifestye Crafts sett med stjerner i mange størrelser. 

 Trerekken og hjorten er dies fra Marianne Design. Hjorten er svertet så vidt med Distress Walnut Stain for å få frem detaljene litt bedre.

Har brukt to ulike bånd, en hvit blonde og et rødrutet bånd. Det siste har jeg kjøpt på Søstrene Grene. Bjellecharmsen har jeg kjøpt privat. 

Baksiden med en annen hjort fra samme sett som på forsiden. Stempelet er fra North Star Design og er satt sammen av to stempler fra denne platen. Her kan man sette sammen stempler til mange ulike anledninger! 

Teksten på siden er fra denne platen med småtekster. Disse passer også til word window-punchen om man er så heldig å ha denne. Jeg har bare klippet til et banner og satt det på limputer.



Håper dette hjelper på inspirasjonen min også til å sette i gang med juleprosjekter! Trenger et aldri så lite spark bak.... :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar