søndag 27. september 2015

Bursdagskort til en mann

Her kommer litt inspirasjon til septemberutfordringen! Det er fortsatt tid for å delta. Sleng deg med, dette er en enkel skisse. Husk at man kan snu og vende på skissen, (bare vi kjenner den igjen), så mulighetene er veldig mange! Dette kortet er laget slavisk etter skissen som vi har som utfordring denne måneden. Utfordringsinnlegget finner du her.

Her har jeg brukt en stor utgave av mitt favorittstempel: med varme ønsker. Den mindre utgaven har jeg hatt i mange år og brukt kjempemye! Denne utgaven er også veldig flott og passer både som hovedmotiv (i stedet for bilde på forsiden) eller som tekst inni et kort. Kantene er svertet med Distress Pumice Stone og jeg har stemplet med et par små stjerner i hjørnene.

Mønsterark er fra Authentique og får også kjøpt hos North Star Design. Tekstpanelet er stanset ut med Spellbinders Captivating squares. Eller har jeg stiftet fast litt filmstripe fra TH og limt på noen tannhjul her og der :-)

Stjernene er først stemplet på et kladdeark før jeg har stemplet på tekstfeltet. Da får man et svakere trykk. Jeg liker dette godt og bruker det masse på kortene jeg lager. Både på herrekort og damekort, til store og små :-)

Tannhjulene er fra litt her og der, noen fra Korthobby, noen kjøpt i en facebookgruppe og noen byttet til meg :-)

Innsidene er også etter skissen, bortsett fra de elementene nederst til høyre. Har stemplet svakt med stjerner her også. "Hurra for deg, linje" har jeg klippet opp slik at jeg kan bruke det på to linjer. Men som dere ser, er det ikke noe problem å sette stempelet sammen igjen om man vil ha hele på en linje igjen. 


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Card and scraps utfrdring #103: bruk dies
- Papirlosjens septemberutfordring: monokromatisk
- Papirdesigns septemberutfordring: maskulin/gutt/mann
- Kort o Manias utfordring #137: alt er lov

5 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Flott herrekort! Takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

    SvarSlett
  3. Fint herrekort med flere flotte tekster! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Monokromatisk. DT Monica

    SvarSlett
  4. Flott kort :)
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort.
    Takk for at du deltok i utfordringen til Papirdesign i september.

    SvarSlett