onsdag 14. september 2016

To lilla kort

Hei! I dag vil jeg vise dere to lilla kort som ble publisert i aprilnummeret av Ett Trykk. Her har jeg brukt spray, maling og stensil, ikke akkurat hverdagskost fra meg, men moro var det ;-)

Oppgaven var lilla, grønn, gul og rød/rosa. Ganske sterke farger, og det er ikke ofte jeg bruker. Men jeg hadde heldigvis noen sprayer i riktige farger og da ble disse til.

Grønn og lilla Dylusion-spray og noen flekker med rosa glimmermist. Dotter fra Papirdesign.

Har brukt en tekststensil og Modelling paste. 

Teksten er fra North Star Design og hjertet er fra Stempelglede. Det er to ulike hjerter. Det underste er stemplet med Distress Dusty Concord. Det lille hjertet er stemplet med Tattered Rose, svertet i kantene med lilla og klippet ut. Hjertet er så satt på limputer. Sirkelen er også satt på limputer. 

Samme fremgangsmåte på det andre kortet, bare at jeg har brukt Chipped Sapphire og Spun Sugar i stedet. 


Innsidene på begge kortene satt sammen på bildet. Har stemplet det ene hjertet med Milled Lavender (annengangsstempling) på skrivefeltene. Tekstene kan du finne her og her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar