søndag 28. januar 2018

Dåpskort på bestilling

Her har jeg laget et dåpskort jeg fikk bestilling på. Beklager litt dårlig lys på bildene, den ene lampa mi tok kvelden og jeg hadde ingen ekstra pære....

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design, Vintage Baby-serien. Motivet tror jeg at jeg har funnet på Pinterest, bannerdies fra LaLa-land, rammedie fra Spellbinders, stjernedies fra Lifestyle Craft og tekstdie fra Kort og Godt. Blomster er fra WOC og North Star Design, charms fra Korthobby.

Motivet er bygget opp med limputer.

Kortet er et shakerkort med små perler fra Ranger og trestjerner fra Studio Calico.

Jeg er glad i å bruke ulike blomster i flere størrelser om hverandre.

Tekster på innsiden er fra North Star Design.

Koselig stempel på baksiden også.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts januarutfordring: alt er lov


1 kommentar:

  1. Nydelig dåpskort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett