søndag 18. februar 2018

Bursdagskort til en liten herremann

Her har jeg laget et superenkelt kort til en gutt vi kjenner. Han er mye på farten og driver alltid med et eller annet.

Jeg har brukt en del gamle mønsterark, rester som jeg ikke husker produsenten på. Bakgrunnsarket er Fabscraps, de andre husker jeg ikke. Men liker detaljene med tall, linjal og bokstaver. Motivet er ferdig fargelagt toppers fra Hobby House. Bokstaver fra alfabetet til Scrapmagasinet. Dette bruker jeg myyye, synes størrelsen er helt perfekt til å bruke på kort.

Motivet er limt på med limputer (jeg er storforbruker av slike), sirklene er stanset ut, limt på svart Bazzill som jeg har klippet til og tegnet med penn rundt kantene.

Innsider med favorittstempelet fra North Star Design. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt dette, det er mange!!

Baksiden med siste rest av restene... ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar