søndag 22. april 2018

Inspirasjonsbidrag CMN #96 - moodboard april

Hei! I dag kommer jeg med litt inspirasjon til utfordringen hos Copic Marker Norge denne måneden. Vi har latt oss inspirere av moodboard, og denne måneden er det dette kule som gjelder:

Jeg har latt meg inspirere av de kule rosa fargene og blomstene. De ga meg skikkelig sommerfølelse og jeg har laget dette kortet:
Jeg har laget bakgrunnen med stensil og embossing paste fra Studio 490. Så har jeg svertet med Distress oxide - seedless preserves over, mye farge i bunnen og svakere oppover. Blomstene er fra Pretty Pink Posh - wild rose og fås kun hos Hobbykunst. Dyp rosa paljetter fra Rayher og små blanke fra Pretty Pink Posh. Teksten er die fra Papirdesign, stanset ut i kartong og svertet med Memento - sweet plum. 

Hele panelet er satt på foam tape. Blomstene er bøyd litt i kantene og påført glitterlim i midten.
Jeg har brukt følgende farger på stemplene:
Blomster: RV99, 69, 66, 63, YR16, Y17, 15
Blader: G28, 05, 02, 00

Innsiden er laget litt enklere - uten stensil og paste. Her har jeg embosset en tekst fra Norsk Stempelblad i hvitt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar