fredag 10. januar 2014

Januarutfordring hos North Star Stamps


Da er det blitt 10. januar og det er tid for ny utfordring hos North Star Stamps. Håper så mange som mulig slenger seg med på denne, du kan vinne stempler for en verdi av kr 200,-! Og det blir vanskelig å velge, det er jo sååå mange fine!

Oppgaven lyder som følger vinter + dies

Her er mitt bidrag til utfordringen. Har igjen gått løs på restepapiret. Har jo uante mengder igjen etter juleproduksjonen... Men siden jula er over, gikk jeg for litt mer nøytrale farger denne ganger. Brunt er alltid en slager hos meg, det blir liksom aldri feil, synes jeg. :-) Mønsterarkene er fra Papirdesign, fra serien Julehilsen. Ellers har jeg brukt mørk brun og hvit Bazzil og kraft.

Kortet er ca 4 1/2" x 5 1/4" stort. Nettopp av den enkle grunn at det passet med restepapiret. Men tror du jeg klarte å bruke opp arkene? Neida, klarte til og med å lage rester av restepapiret... Er det rart det blir mye rester etter hvert......?


Har brukt die fra Memorybox som jeg har stanset ut 3 ganger i de ulike fargene. Tekststempelet finner du her
Har også brukt en snøfnuggpunch fra Martha Stewart øverst til venstre. Nederst til høyre er det blomster fra WOC og Kort og Godt. Synes det går veldig fint å ha blomster på selv om det er et vinterlig kort! :-)

  I hjørnet nederst til venstre har jeg en kanelstang, hugsnug og en liten charm. Det lukter så godt av kanelstangen! Denne har jeg kjøpt på Søstrene Grene. Der har de mange fine ting man kan bruke, og så er jo alt så billig der :-)

 Innsidene er ganske enkle, siden mønsterpapirene ikke holdt til begge sidene... Teksten til venstre er en av mine store favoritter og denne bruker jeg rett som det er. Det var også et av mine første stempler. Den finner du her. Teksten til høyre synes jeg også passer til mange anledninger, den kan du finne her

Baksiden ble enkel med mitt personlige stempel og litt snøfnugg. 
Perler og bling er fra FabScrap og Kort og Godt (de minste perlene).



Jeg håper så mange som mulig vil være med på utfordringen vår! Du har ut måneden på deg. Den 5. januar vil vi annonsere vinneren. Så følg med! :-) 


Deltar i følgende utfordringer:
- My Bestie Norges utfordring #9: tema vinter
- Nordsaltens hobbyklubb utfordring # 87: Punch/dies
- Kreative verdens januarutdordring: noe med blomster
- The Paper Nest Doll House Norway utfordring #1. anything goes




 

5 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort inni som uten på :)
    Takk for at du deltar hos Kreative Verden.

    SvarSlett
  2. Aldeles nyyydelig kort og herlig dekorert på alle sider :-)
    Takk for at du deltar på vår første utfordring hos The Papernest Dolls Norge.
    Klemmer fra Karin

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert kort. Takk for at du deltar hos My Besties Norge.

    Liv Solveig (DT)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert, med vakker bruk av snøfnuggpuncher og dies. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

    SvarSlett